Monday, March 16, 2015

3C yang Ditawarkan oleh Shaklee Jika Anda Menjadi Ahli

Assalamualaikum...

Salam Isnin...

Hari saya nak kongsi sikit tentang apa yang Shaklee bagi apabila anda menjadi ahli Shaklee.

Mungkin pada awalnya anda semua nak jadi ahli untuk dapat harga ahli jer tapi kalau tetiba anda ada banyak sales (boleh ke tetiba :)? ), anda juga akan dapat semua kat bawah nie, nak tak nak kena ambil juga...rezeki jangan di tolak ye tak?

SHAKLEE menawarkan faedah 3C iaitu Cash Bonus, Car Bonus dan Conference

1) Cash Bonus

Dengan menjadi ahli Shaklee, akan melayakkan anda mendapat DISKAUN ~20% DARI HARGA RETAIL.
Bukan itu sahaja, setiap produk Shaklee adalah UNIK dan mempunyai Unit Volume (uv) nya sendiri. Jadi sekiranya jumlah pembelian anda melepasi uv yang ditetapkan, anda layak dapat Cash Bonus.
Anda ada dua pilihan dengan menjadi ahli Shaklee, samada mahu makan sendiri atau pun serius untuk bisnes. Sekiranya serius untuk bisnes, lebih banyak uv atau pun lebih banyak sales anda, lebih banyak juga Cash Bonus akan anda nikmati. 
Sekiranya and berjaya skor 3000uv, TAHNIAH!!!! Anda berjaya naik rank dari Distributor kepada SUPERVISOR.
 
OK, Hebat bukan??
Ok seterusnya Car Bonus dan Conference, untuk 2C ini, syarat minima, anda perlu naik rank SUPERVISOR, baru lah berpeluang untuk dapatkan 2C yang ini

2) Car Bonus

Syarat minima untuk mengikuti Car Subsidy Program ialah dengan menjadi Supervisor. Sekiranya semakin besar uv anda, maka semakin hampir anda untuk melengkapkan program ini.
 
Ada dua pilihan, 3 bulan program atau pun 4 bulan program. Anda perlu dapat fleet uv sebanyak 30,000uv sekurang-kurang nya dalam masa 3 atau 4 bulan baru anda layak memohon untuk dapatkan Car Bonus.
Dapat kereta ke??? Tidak...Shaklee akan membayar anda dalam bentuk cash. Terpulang anda nak gunakan duit itu untuk membeli kereta ataupun tidak.
 

3) Conference/Travel

Shaklee juga menawarkan Conference di dalam negara mahupun luar negara.

Dalam Negara

Kali ini, Local conference akan diadakan di Sunway Resort Hotel dan Spa. Sekiranya cukup point, anda boleh membawa pasangan anda sekali. Dan ada dinner khas untuk yang layak.
 

Luar Negara

Tahun ini, Conference akan diadakan di US sambil bertemu CEO Shaklee sendiri iaitu Mr Roger Barnett (Juga pemilik Burberry)
 
Manakala untuk orang Muslim juga diberi pilihan untuk pakej percutian 5 bintang secara percuma menunaikan Umrah. BEST KAN??
 
Ada macam2 lagi faedah sampingan yang anda akan dapat jika menjadi ahli Shaklee. Yang tu saya akan ceritakan kemudian atau nak tahu boleh hubungi saya, nanti kita cerita panjang :)
 
Rose A
Shaklee ID : 933408
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com 

3 comments: