Tuesday, March 3, 2015

[Set Budget Skincare] ESP + Vitamin E Shaklee untuk Kulit yang Cantik Tanpa Make-up dan Merawat Kulit yang Berparut dan Berjerawat

Assalamualaikum....

Sebelum2 ini saya banyak share tentang Set Skincare Shaklee yang terdiri daripada ESP, B Complex, Vitamin C dan Vitamin E.

Tetapi set ini agak mahal bagi sesetengah orang, jadi saya nak memperkenalkan Set Bajet Shaklee untuk mereka yang mempunyai parut, jerawat tetapi inginkan kulit yang cantik secara sihat.


Set ini terdiri daripada ESP dan Vitamin E Shaklee. Set ini sangat sesuai untuk mereka yang inginkan kulit yang cantik dan cerah (natural beauty) tanpa perlu bermake-up. Ia juga mampu menghilangkan parut dan awet muda.

Protein dari ESP merupakan sumber protein terbaik. Protein yang lengkap dan yang baik, akan membantu membaiki, membina sel-sel tubuh yang sihat dan cantik. Sel-sel yang sihat lebih mudah menyerap vitamin berbanding sel-sel yang kurang sihat.

Vitamin E sahaja tidak sempurna tanpa selenium. Oleh kerana itu, Vitamin E Shaklee disertai dengan Selenium. Pengambilan Vitamin E perlulah lengkap dengan Selenium untuk mendapat kesan pengambilan yang optimum, dimana tanpa Selenium ia boleh bertindak sebagai toksik dalam jangka masa panjang kerana ia tidak dapat melaksanakan fungsinya dengan baik.

Harga set ini hanya RM299.00 (tahan 2 hingga 4 bulan bergantung pada jenis vitamin dan penggunaan). Jadi anda hanya membayar RM75 tiap-tiap bulan untuk set ini.

Ingin dapatkan suplemen Shaklee daripada saya? hubungi;


Rose A
Shaklee ID : 933408
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook: Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com

0 comments:

Post a Comment