Friday, March 13, 2015

ESP + Vita-Lea Shaklee : Mampu Memberikan Taraf Kesihatan Optimum

Assalamualaikum...

Salam Jumaat, hari nie saya nak kongsi set kesihatan asas Shaklee yang sangat membantu meningkatkan taraf kesihatan anda, In Shaa Allah... 


Set yang saya maksudkan ialah ESP + Vita-Lea Shaklee.

Sedikit Pengenalan Tentang ESP Shaklee:

Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee merupakan minuman kesihatan yang kaya dengan sumber protein asli. Ia membekalkan 14 gram non-GMO protein soya berkualiti tinggi yang mengandungi semua asid amino penting termasuk 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan manusia.

ESP ini dihasilkan di bawah kawalam IPP (identity Preservation Program) bermakna penghasilan kacang soya ini dipantau ketat pada setiap peringkat dari penanaman sehinggalah sampai kepada pengguna. Diproses dengan air (bukan dengan bahan kimia) bagi mengekalkan sumber semulajadi isoflavones.

Sedikit Pengenalan Tentang Vita-Lea With Iron Formula:

Vita-Lea Shaklee merupakan multivitamin dan multimineral yang mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak dari sayuran dan  buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana yang disarankan oleh RDA.

Ia merupakan tablet yang terpantas di dunia untuk larut di dalam air dan tubuh badan manusia. Jika penyerapannya dalam badan kita amat cepat maka cepat jugalah kita dapat merasakan kesannya.

Vita-Lea Shaklee sering digunakan sebagai pelengkap nutrisi basi sesiapa sahaja yang mengalami kekurangan zat dan mineral dalam badan akibat amalan diet yang tidak seimbang dan sangat sesuai juga bagi mengawal "Vegetarian" serta mereka yang mengalami Anemia (Low HB) kerana terdapat zat besi di dalam suplemen ini.

Hubungi saya untuk mendapatkan set kesihatan asas ini.


Rose A
Shaklee ID : 933408
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com

0 comments:

Post a Comment