Wednesday, March 4, 2015

Testimoni ESP + Vitamin E Shaklee : Dalam Masa 2 Minggu, Jerawat Makin Kecut, Parut Makin Pudar, Kulit Makin Bersih dan Cerah!!!

Assalamualaikum....

Semalam saya ada share tentang gabungan pengambilan ESP dan Vitamin E Shaklee nanti memberikan kulit yang cantik dan mulus tanpa sebarang make-up dan juga mampu menghilangkan parut dan jerawat.

Nie saya nak kongsi salah satu testimoni pengguna ESP dan Vitamin E Shaklee. 



Customer nie baru sahaja mengamalkan ESP dan Vitamin E Shaklee dalam masa 2 minggu. Tetapi beliau telah mendapat hasil yang sangat menakjubkan.

Beliau mempunyai kulit yang sensitif dan ada masalah jerawat batu. Dalam masa 1 minggu penggunaan, jerawat yang ada di muka beliau semakin kecut. Kawan-kawan beliau menegur yang kulit beliau semakin bersih, cerah dan parut jerawat makin pudar.


ESP Shaklee


Ia merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka dan menghilangkan parut.

Vitamin E Shaklee 
Ia menghalang radikal bebas dari merosakkan sel-sel kulit dan membantu sel-sel kulit meningkatkan penyerapan oksigen. Ia juga membantu mempercepatkan proses pembaikan luka dan parut cepat pudar. 

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau pesanan.


Rose A
Shaklee ID : 933408
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com

0 comments:

Post a Comment