Wednesday, March 4, 2015

Testimoni ESP + Vitamin E Shaklee : Liang Roma Semakin Mengecil dan Kulit Tidak Kusam Lagi

Assalamualaikum....

Awal pagi tadi dah share satu testimoni ESP dan Vitamin E Shaklee, nie nak share satu lagi testimoni produk yang sama untuk tatapan anda sebelum masuk tidur :) 


Customer nie mengamalkan ESP dan Vitamin E Shaklee untuk menyelesaikan masalah liang roma besar dan terbuka dan juga kulit kusam.

Hanya dalam masa 1 minggu masalah-masalah beliau semakin menghilang, liang roma semakin mengecil dan kulit juga semakin cerah, tidak kusam lagi.




ESP (Energizing Soy Protein) Shaklee adalah protein soya yang berkualiti tinggi. Didatangkan dalam canister dan berbentuk serbuk. ESP boleh dibancuh dengan minuman kegemaran seperti milo, horlick, susu atau buah yang dikisar bersama. ESP baik dibancuh dengan air sejuk atau suam demi memelihara protein supaya tidak termusnah pada suhu tinggi.


Vitamin E Shaklee pula membantu melancarkan pengaliran darah. Apabila pengaliran darah lancar, oksigen akan sampai ke seluruh sel-sel kulit menjadikan kulit nampak segar dan glowing. Ia juga mengandungi selenium yang mampu meningkatkan keberkesanan Vitamin E.

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau pesanan.


Rose A
Shaklee ID : 933408
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com

0 comments:

Post a Comment