Friday, June 7, 2013

1001 Kebaikan ESP - Produk Istimewa Dari Shaklee



Salam,

Tengah hari nie saya nak cerita lagi pasal kebaikan ESP, tak puas rasanya nak berkongsi keistimewaan produk yang hot nie;



Antara 1001 kebaikan ESP ialah;

* ESP terkenal sebagai Milk Booster terhebat di kalangan ibu-ibu yang menyusukan bayi. Namun ini tidak bermakna anda yang tidak menyusukan bayi akan ade susu pulak bila minum ESP nie, jangan fikir sampai camtu ye...ESP nie sesuai untuk semua golongan termasuk wanita, lelaki dan kanak-kanak yang berumur satu tahun ke atas.

* ESP mencantikkan kulit anda!! Apapun masalah kulit anda, ESP akan membantu, kerana ia merupakan protein yang akan membaik pulih struktur asas kulit dan mampu menghasilkan sel-sel kulit baru dengan cepat. Masalah kulit kering, jerawat, jeragat, dan berparut? Jangan bimbang, ESP kan ada...hehe

* ESP membantu anda rasa kenyang lebih lama. Bagi anda yang ingin mengawal berat badan, sememangnya ESP membantu, kerana anda tak akan rasa nak makan jer selalu, Inshaa Allah selera makan anda akan  terkawal.

* ESP membantu meningkatkan metabolisme badan. Bagi anda yang mengalami masalah metabolisme badan rendah, jangan ragu untuk mencuba ESP.

* ESP memberi tenaga untuk anda melakukan kerja harian tanpa mudah letih.

* ESP membantu meningkatkan kesuburan, melalui baik pulih sel-sel pembiakan yang tidak normal.

* Jika anda ibu mengandung, ESP memberikan anda tenaga, tidak mudah letih dan menyediakan badan ibu ke arah penyusuan kerana komponen utama dalam susu ibu ialah protein, kalsium dan air. Jadi pada anda yang bertekad untuk menyusukan anak, amalkanlah Shaklee dari mengandung lagi ye. 

* Bagi ibu berpantang, ESP membantu membaik pulih luka dengan cepat. Ini kerana struktur asas kulit terdiri dari protein. Bila badan mendapat protein yang mencukupi, sel-sel kulit baru akan terbentuk dan memulihkan luka dengan cepat.

* Jika anda mengalami sebarang pembedahan, ESP juga membantu membaik pulih luka pembedahan dengan cepat dan memberi tenaga kepada badan.

* ESP membantu mengurangkan gastrik. Bagi yang mengalami gastrik teruk, ambillah ESP, Inshaa Allah anda pasti akan berpuas hati dengan kesannya.

* Dan yang paling best bagi wanita, ESP membantu menganjalkan semula payudara anda!! Siapa yang tak nak kan...

Kalau nak di listkan semua memang tak cukup sehari semalam pasal kelebihan ESP nie, Bagi orang yang dah mengambilnya sahaja dapat merasakanya. Anda bila lagi??


Berminat?
Hubungi saya:
Rose Azadir
Shaklee ID : 933408
SMS : 012 577 9380
E-mail : rose_azadir@yahoo.com
Blog : http://ibu2ahmad.blogspot.com 

0 comments:

Post a Comment