Tuesday, June 4, 2013

Cadangan Sukatan Pengambilan ESP



Salam,

Entri kali nie saya nak berkongsi tentang sukatan pengambilan ESP yang betul, ye la kan nanti semua pasal ESP dah tahu, kebaikan, faedah, siapa yang boleh ambil dan lain-lain tapi berapa banyak atau berapa kali sehari nak ambil tak tahu pulak. Jom kita baca kat bawah nie.



Sukatan : 1 sudu besar ESP + Air Kegemaran Anda (1 atau 2 kali sehari) - kalau tak sure nak minum dengan air ape, boleh tengok kat entri saya yang lepas, 20 resepi ESP, mana lah tau boleh dapat idea.

Saya sendiri suka minum ESP pada awal-awal pagi sebelum pergi kerja, sebab awal-awal pagi lagi perut saya dah berkaraoke kelaparan. So, saya kena isi dulu perut sementara nak tunggu sarapan di office.

Untuk yang ingin kuruskan badan, boleh mengambil ESP di antara waktu makan utama supaya perut rasa kenyang:)  

Tips ESP

  • Jangan bancuh dengan air panas, air kafein atau air berkarbonat sebab boleh hapuskan nutrisi
  • Jangan ambil lebih dari 3 sudu sehari kerana ini akan membebankan ginjal
  • Gunakan tumbler atau shaker untuk menggoncang bancuhan ESP untuk lebih mudah larut. Kalau guna sudu sahaja, nanti tak semua yang larut, jadi berketul-ketul.
 

Untuk pesanan, sila hubungi saya:
Rose Azadir
Shaklee ID : 933408
SMS : 012 577 9380
E-mail : rose_azadir@yahoo.com
Blog : http://ibu2ahmad.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment