Friday, June 28, 2013

The Multitasking ESP Part 1



Salam,

Semua orang tahu ESP nie ade macam-macam kelebihan, boleh dikatakan setiap set Shaklee mesti ade Miss ESP menyelit. Hari nie saya nak share antara set Shaklee yang ade ESP

Set Kecantikan

1) ESP - membantu merangsang pertumbuhan kulit dan otot baru, memudar dan hilangkan kedutan, bertindak sebagai anti-penuaan, memberikan kesan kulit berseri dan otot menjadi lembut.

2) Vitamin E Complex - Menjaga kesegaran dan keremajaan kulit, melindungi kulit dari sinar ultra-ungu, menjaga kelembapan kulit dan menghapuskan radikal bebas yang merosakkan sel.


3) Vitamin C – Sebagai antioksidan kuat yang melindungi kulit daripada pencemaran udara dan sebagainya. Ia juga merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, yang akan menjaga kekenyalan, kelenturan serta kehalusan kulit. 


4) B Complex – Sebagai pelembap, mencegah pigmentasi, melambatkan tanda penuaan dan mengubati jerawat.




Set Kurus

1) ESP - Untuk membina otot dan mengelakkan dari kulit menggeleber
2) Lecithin – Pemecahan lemak dan kolesterol

3) Alfalfa – Membuang lemak dan toksik dalam badan




Set Family Wellness


1) ESP – Membantu membekalkan tenaga, menguatkan rambut dan kuku, mencantikkan kulit, membaikpulih tisu badan yang rosak dan banyak lagi khasiatnya.


2) Vita-Lea – Merupakan multivitamin semulajadi yang mengandungi 28 jenis vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh tubuh kita sebagai pelengkap nutrisi harian.


3) B Complex – Membantu menukarkan makanan kepada tenaga dengan cepat, maka anda akan kurang mengantuk setiap kali selepas makan. Ia juga memelihara kesihatan system saraf, meningkatkan daya tumpuan.


4) Vitamin C – Memainkan peranan penting dalam memelihara kandungan antioksidan semulajadi tubuh. Juga penting untuk tulang, gigi dan gusi yang sihat serta keseluruhan kesihatan yang baik.

Setakat nie dulu yer, nanti saya sambung part 2 pulak.
Jika ade sebarang pertanyaan dan berminat untuk mencuba, boleh hubungi saya.


Rose Azadir
Shaklee ID : 933408
SMS : 012 577 9380
E-mail : rose_azadir@yahoo.com
Blog : http://ibu2ahmad.blogspot.com

1 comment:

  1. Salam. Kak, nak tanye setiap set ni boleh bertahan berapa lama? Dan harga untuk setiap set ni berapa ye?

    - Farha Ari-

    ReplyDelete