Wednesday, June 5, 2013

Testimoni ESP Shaklee yang Hot dan Panas


Salam,

Hari nie saya nak share testimoni pengguna ESP, diorang sangat berpuas hati dan happy dengan resultnya. Sebab tu la, ESP nie jadi killer product Shaklee, semua orang yang dah tau pasal kelebihan ESP nie, selalunyer akak repeat order, berkali-kali, kadang-kadang siap promote lagi kat adik-beradik dan kawan-kawan.

Testimoni 1:



   Quote "nak share la, bila da consume ESP Half canister mmg perasan jerawat kat muka da makin makin makin pudar... ESP best lahh! bantu saya sbg milk booster, energizing bantu rawat kulit juger :)" Unquote 

Quote "Salam...saya baru minum esp this week... tapi apa 
  yg saya perasan, tumit saya yg pecah n kering dah 
      jadi kurang...mcm x percaya lak... hehehe" Unquote

Testimoni 2:

 Quote "Esp is awesome!!sbg ibu yg bekerja dan mengandung 6 bulan, mmg amat2 memerlukan 
'sesuatu' utk kekal cergas...thanks to esp...
sejak amalkan esp ni, Alhamdulillah badan rasa 
bertenaga jer wlupun kurang tido...yelah, bila perut makin besar, nak tido lena mmg pyh..pagi kena bgn awl, 
pegi keje, balik masak, uruskan anak, dan Alhamdulillah smuanya saya berjaya uruskan... :) "Unquote 


Testimoni 3:


 
 Quote "Sepanjang maintain minum ESP ni... ada 3 perubahan yang saya nampakla...
1) B****t makin tegang walaupun dah anak 2...Husband pun tegur... hehehe... i Like!!!
2) Dah boleh kurangkan pakai losyen time duk Ofis... Biasa kulit kering 
jer kalu x pakai losyen... tapi sekarang x pakai pun x pe
3) Yang Bestnye... Seminggu x pakai deodorant pun x pe... x de bau langsung
SAYA YAKIN DENGAN ESP...
Jom Dapatkan ESP..." Unquote

Takkan tak teruja kot lepas baca testimoni-testimoni kat atas nie. Jom sama-sama amalkan ESP Shaklee


Untuk pesanan, sila hubungi;
Rose Azadir
SMS/Whatsapp : 012 577 9380
E-mail : rose_azadir@yahoo.com
Blog : http://ibu2ahmad.blogspot.com


0 comments:

Post a Comment