Friday, March 7, 2014

Set Skincare Shaklee : Jerawat Mula Kering dan Semakin Menghilang...

Assalamualaikum....

Sekejap jer dah tiba penghulu segala hari iaitu hari Jumaat, semoga semua mendapat keberkatan hari yang mulia ini yer...

Saya pun nak berkongsi sesuatu yang istimewa hari nie iaitu satu lagi testimoni Set Skincare Shaklee.



Pn. Ema mengalami masalah jerawat yang agak teruk dan beliau telah mencuba beberapa produk lain sebelum Shaklee.

Set Skincare Shaklee yang telah digunakan oleh Pn. Ema terdiri daripada ESP, Vitamin E dan Alfalfa Shaklee.

Kesannya selepas lebih kurang 2-3 bulan penggunaan ialah jerawat semakin kering dan muka semakin cerah, halus dan gebu.


ESP atau Soy Protein Shaklee mengandungi 14 gram protein soya semulajadi yang baik pada setiap hidangan. Ia diproses dengan air (bukan dengan bahan kimia) bagi mengekalkan sumber semulajadi isofalvones seperti genistein dan daidzein.

ESP tidak megandungi kolesterol dan laktosa. Ia mengandungi semua asid-asid amino yang diperlukan oleh tubuh anda bagi mengekalkan tisu-tisu yang sihat, termasuk 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilakn oleh tubuh dengan sendirinya. Produk Protein Soya ini adalah sumber-sumber kalsium dan zat besi yang baik. Selain itu ia tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, pewarna dan bahan pengawet.

Jadi ESP iaitu protein sangat penting bagi mereka yang ingin kulit yang cantik dan ton warna yang sekata. Mereka yang mempunyai bekas jerawat yang berwarna hitam adalah disebabkan kekurangan protein untuk membina sel baru dan menyingkirkan sel mati yang bewarna hitam tersebut.

Vitamin E pula adalah vitamin antioksidan yang melindungi dan membaik pulih kulit kita. Antioksidan ialah agen yang meneutralkan kesan oksidan radikal bebas, iaitu molekul yang merosakkan kolagen dan menyebabkan kulit kering, bergaris halus dan berkedut.


Vitamin E adalah salah satu antioksidan paling kuat tetapi badan kita tidak boleh menghasilkannya. Jadi anda perlu memastikan anda mendapat nutrisi yang berharga ini dari diet harian anda.

Alfalfa Shaklee pula adalah suplemen yang sangat beralkali yang boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikan kulit dan otot.

Ia juga mampu menyingkirkan lemak dan kolesterol. Kajian kilinikal membuktikan bahawa penggunaan jangka panjang daripada alfalfa Shaklee akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolesterol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi. Hanya alfalfa sahaja yang mengandungi saponin, ia seperti span yang bertindak sebagai serat yang menyerap kolesterol.

Lagi Testimoni Set Skincare Shaklee:
1) Testimoni Set Skincare Shaklee : Parut dimuka Semakin Menghilang Selepas 1 Minggu
2) Testimoni Set Skincare Shaklee : Pori-pori Semakin Mengecil, Black Head, White Head Semakin Hilang
3) Testimoni Set Skincare Shaklee : Seminggu jer Dapat Kulit yang Semakin Lembap dan Rasa Bertenaga

Hubungi saya untuk konsultasi atau pesanan.



Rose Azadir (933408)
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com

0 comments:

Post a Comment