Tuesday, March 11, 2014

Testimoni Set Skincare Shaklee : Saya Nampak Makin Muda kan?

Assalamualaikum,

Hari nie kat FB penuh dengan status MH370, temubual dengan salah seorang Juruterbang Boeing 777 Malaysia Airlines System.

Host: "Tapi, apa bacaan kpt. daripada titik akhir (radar pesawat Boeing 777 MH370) itu?"
Kpt. Noruddin: "Hilang!"
Host: "Kemana?"
Kpt. Noruddin: "Full Stop!. KITA ORANG BERIMAN, ALLAH SWT. MENENTUKAN SEGALA-GALANYA, DUNIA INI KEPUNYAAN PENCIPTA"

Host: "Kalau ia hilang, apakah ia boleh ditemui?. Dan kalau ia ditemui apa cara untuk ia ditemui?"
kpt. Noruddin: "ALLAH SWT. MEMBERI KITA SEGALA CARA DAN KUNCI UNTUK MENEMUI APA SAJA. Jadi kita mestilah menggunakan kebolehah, pengetahuan, kepakaran, orang-orang tertentu untuk mencari pesawat ini.
Host: "Dalam 1minit, siapakah orang-orang tertentu itu? Apa yang boleh dilakukan?"
Kpt. Noruddin: "DOA DARIPADA ORANG-ORANG SOLEH, YANG DEKAT DENGAN ALLAH SWT, DAN JUGA KELUARGA KERANA DIA SEDANG BEREMOSI. DAN ALLAH SWT LIHAT KETIKA ITU"


Kapten Noruddin Abdul Majid
~ Juruterbang Boeing 777 MAS


Kesimpulannya, sehebat mana pun teknologi manusia, ingatlah yang Maha Esa, kita wajib kembali kepada pencipta kita iaitu Allah S.W.T, mohonnya keampunannya.

Sentiasa berdoa dan ingat kepada Allah tetapi rutin harian perlu diteruskan, jadi saya nak share satu testimoni dari seorang yang istimewa nie.


 
Puan Hilmiah berusia 46 tahun. Beliau mula consume suplemen Shaklee pada tahun 2011 dan ketika itu umur beliau 43 tahun.

Suplemen Shaklee yang diambil oleh beliau ialah vitamin C dan B complex dan pengambilan secara konsisten telah membuahkan hasil yang sangat mengujakan. Tengok saja perbezaan dalam gambar di atas. Beliau nampak muda dan muka pun lebih tirus tak kembang seperti sebelumnya.

Selain daripada itu, beliau juga mengamalkan pengambilan Alfalfa Shaklee. 


Apakah kelebihan vitamin B complex Shaklee?

Shaklee menghasilkan B complex denganteknologi berpaten yang ekslusif. HANYA PADA B COMPLEX SHAKLEE. 

Selain lengkap dengan lapan kumpulan vitamin B, vitamin B Complex Shaklee dilengkapi dengan Sistem penyerapan Boaktif Berpaten iaitu dikenali sebagai asid Folik, sejenis vitamin B yang tidak dapat diserap dengan mudah. Istimewanya B Complex Shaklee, ia telah dihasilkan dengan suatu selaput asid folik yang unik untuk menjadikan zat tersebut lebih mudah diperolehi dan digunkan dalan badan.


Apakah kelebihan Vitamin C Shaklee?

Vitamin C Shaklee adalah berkonsepkan pelepasan masa. Ia akan melepaskan vitamin C secara sedikit demi sedikit mengikut keperluan badan. Memandangkan vitamin C adalah jenis vitamin larut air maka konsep pelepasan masa ini sangat bagus demi memastikan badan kita sentiasa cukup vitamin C dalam meningkatkan antibodi secara berterusan. 




Rose Azadir
SID : 933408
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir

0 comments:

Post a Comment