Tuesday, March 4, 2014

Testimoni ESP + Vitamin E : Kesan Jahitan Akibat Kemalangan Semakin pudar

Assalamualaikum...

Pagi tadi p kerja hujan, Alhamdulillah, kurang sikit panas kan tapi kalau lebat agak sukar untuk rider cam saya nie hehe....

Nie petang nie cam nak hujan gak, sambil2 tunggu waktu balik kerja atau ondaway balik, stuck dalam jem, jom saya nak share satu testimoni ESP Shaklee + Vitamin E Shaklee untuk hilangkan parut.




Cik Sue nie pernah mengalami kemalangan dan beliau terpaksa menerima jahitan didahi. Tau-tau jela kalau dah berjahit, mesti akan meninggalkan parut yang agak hodoh kan.

Beliau telah mengamalkan ESP Shaklee dan Vitamin E Shaklee secara konsisten dan hasilnya parut kesan jahitan semakin pudar.

Selain daripada makan ESP Shaklee dan Vitamin E Shaklee tu, Cik Sue juga telah menyapu Vitamin E Shaklee pada tempat yang berparut dan berjerawat.


ESP Shaklee merupakan sumber protein yang baik. Protein nie amat penting dalam proses pembentukan dan pembaharuan sel kulit kita serta membentuk 'elastic fiber' untuk penegangan kulit.

Sel-sel lama dan rosak akan disingkirkan dan digantikan dengan sel baru yang sihat. Sebab itu, parut susah nak hilang bila kita tak amalkan protein yang cukup kerana sel-sel yang lama itu tidak dapat digantikan dengan sel yang lebih sihat.

ESP Shaklee juga membantu penyerapan vitamin lain berada pada tahap optimum. Sebab tu, jika ESP Shaklee diambil bersama suplemen-suplemen lain, ianya akan cepat menyerap dan memberu kesan yang lebih baik berbanding mereka yang tak ambil ESP Shaklee bersama.

Vitamin E memang sangat terkenal sebagai vitamin untuk kecantikan. Sebab itu, salah satu fungsinya boleh hilangkan parut jerawat. Ini kerana vitamin E adalah vitamin yang tinggi anti-oksidannya. Ciri ini mampu menggalakkan penyembuhan kulit apabila disapu pada kawasan yang berparut tersebut.

Selain digunakan untuk disapu pada kawasan yang berparut, vitamin E juga perlukan diamalkan sebagai supplement harian untuk penyembuhan dari dalam. Nak kesan yang lagi best, amalkan bersama vitamin C dan Vitamin B Complex.

Lain-lain testimoni ESP Shaklee :
1) Testimoni ESP Shaklee : Berjaya Kumpul Stok Susu dan Paling Best Kulit Baby Makin Cerah dan  Gebus
2) Testimoni ESP Shaklee : Dah Boleh Puasa Penuh Dalam Bulan Ramadhan
3) Testimoni ESP Shaklee : Jeragat, Selulit Makin Pudar Plus Perut Makin Kempis


Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan pesanan (harga super duper jimat ;))




Rose Azadir
SID : 933408
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
WeChat : ibu_2ahmad
Facebook : Rose Azadir
Blog : http://ibu2ahmad.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment