Friday, May 16, 2014

Testimoni Meal Shakes Shaklee : Demam, Selsema, Batuk Dah Jarang Hinggap Kat Anak Puan Diyana

Assalamualaikum...

Hari nie hari guru, Selamat Hari Guru buat cikgu2 yang pernah mengajar saya, sejak dari tadika hingga universiti. Jasa anda semua sangat2 saya hargai, Love u all my teachers!!!

Tak lupa juga buat Cho saya, selamat hari guru, tadi sms dia, wish n tanya banyak ke dapat hadiah? Dia cakap banyak dapat makanan, tapi semua anak2 dia dah langsaikan hehehe...Alhamdulillah rezeki anak2.

Cerita pasal anak, meh saya nak share satu testimoni Meal Shakes yang amat2lah popular di kalangan ibu2.


Puan Diyana nie bagi Meal Shakes kat anak dia sebab anak dia sering demam, batuk, selsema. Mungkin sebab anak dia dihantar kat nursery, bercampur gaul dengan ramai budak2 yang lain. Jadi sakit2 macam nie senang hinggap.

Selepas anak dia minum Meal Shakes Shaklee, sakit2 biasa tu jarang datang, sebab antibodi badan anak dia makin kuat.

Bestkan? tak perlu lagi ibu2 ambik Emergency Leave sebab anak sakit, bos pun tak la bising.


Macam mana nak bagi Meal Shakes Shaklee nie pada anak? Boleh bagi serbuk tu camtu je ker?
Caranya senang jer, bancuh Meal Shakes Shaklee nie dengan susu anak or apa2 air feveret anak.

Mesti anak2 suka sebab Meal Shakes Shaklee nie rasa dia sedap sangat cam aiskrim dan baunya sangat wangi.

Nak cuba Meal Shakes untuk anak tersayang?


Hubungi saya,
Rose Azadir
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com

0 comments:

Post a Comment