Friday, May 30, 2014

Testimoni GLA + Meal Shakes + ESP + Nutriferon Shaklee : Pendarahan Telah Berhenti dan Ekzema juga Semakin Hilang

Assalamualaikum...

Sedikit perkongsian tentang masalah hormon tidak stabil.
Masalah yang dihadapi oleh puan Zamzalina ialah pendarahan selama 6 bulan tanpa henti.
Beliau tekah berkali-kali berjumpa dengan doktor dan membuat pemeriksaan Pap Smear, result negatif dari kanser.

Namun darah tetap keluar hingga sukar untuk beliau solat. Terpaksa cuci dan tukar semua. Doktor mencadangkan mengambil suplemen seperti EPO dan yang sewaktu dengannya.

Dalam waktu yang sama, Puan Zamzalina juga menghidap ekzema yang menyebabkan lepuh kedua tapak tangan dan kaki.

Akhirnya beliau mencuba GLA  + Meal Shakes + ESP  + Nutriferon Shaklee. Dan hasilnya pendarahan dah berhenti dan ekzema juga semakin hilang. Hanya tinggal parut2 yang semakin pudar sahaja.



GLA membentuk prostaglandin yang mengawal selia hormon lelaki dan wanita termasuk estrogen dan testosteron. Jadi lelaki pun memang tak ada masalah untuk mengambil GLA Kompleks. Antara kesan baiknya terhadap wanita adalah memperbaiki simpton PMS seperti sakit semasa period, mood swing, retensi air dan sakit payudara.

GLA membantu wanita membetulkan kitaran haid sekaligus mengurangkan risiko ketidaksuburan dan memudahkan perancangan untuk hamil. Yang lebih menarik, GLA dikatakan boleh menyediakan persekitaran yang baik untuk sperma hidup dan membuatkan jangka hayatnya lebih lama jadi waktu subur dipanjangkan.


Meal Shakes Shaklee mampu mengurangkan masalah ekzema dengan membantu membaik pulih sel-sel badan agar sihat dan sempurna. Pesakit ekzema lazimnya mengalami pertumbuhan sel-sel abnormal. Jadi, pengambilan Meal Shakes dapat membantu menghasilkan sel yang lebih sihat dan normal. Jika diamalkan secara konsisten, In Shaa Allah memang ada yang pulih sepenuhnya.

ESP membantu menghasilkan sel kulit yang sihat. Bila ekzema melanda, sel kulit akan rosak. Jadi ESP membantu mempercepatkan penghasilan sel kulit yang cantik.

Nutriferon berfungsi di dalam peringkat selular sel dalam dua cara iaitu:
* Mengaktifkan sistem pertahanan imun dengan aktif/cepat
* Menggerakkan "pasukan cari dan musnah" dalam sistem imuniti badan.

Interferon membantu melindungi kita daripada pendedahan harian terhadap beribu penceroboh asing yang boleh membawa kepada penyakit serius dan penyakit.

Nutriferon merangsang setiap sel badan untuk menghasilkan lebih banyak interferon asli untuk menyediakan badan kita perlidungan dengan tahap yang lebih tinggi dalam skop yang luas terhadap serangan selsema, virus dan sebagainya.

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau pesanan.


Rose Azadir
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com

0 comments:

Post a Comment