Thursday, May 1, 2014

Testimoni Set Kurus Shaklee : Bukan Saja Berat Semakin Kurang, Kulit Juga Semakin Lembut dan Halus

Assalamualaikum...

Selamat Hari Pekerja, tak kira la untuk mereka yang makan gaji, or bekerja sendiri...Untuk Suri rumah pun nak wish jugak sebenarnya tapi rasanya kerja jadi suri rumah nie tak pernah habis kan? Jadi jangan pandang rendah pada mereka yang tak bekerja, kerja mereka lagi berat sebenarnya...

Panjang pulak intro hari nie hehehe...Hari nie nak post yang simple2 jer.

Sedikit perkongsian dari customer yang sangat berpuas hati dengan Set Kurus Shaklee


Customer nie baru consume Set Kurus Shaklee (Herb-lax, Lecithin dan ESP) selama 2 minggu dan beliau telah mengalami perubahan pada diri beliau iaitu selain berat badan semakin kurang, kulit juga menjadi semakin lembut dan halus. Bekas-bekas jerawat juga semakin hilang, badan sentiasa cergas dan bertenaga.

Jom saya nak cerita balik tentang 3 suplemen yang best nie.

 



Herb-Lax
Merupakan herba semulajadi  yang bertindak membersihkan perut dan usus, melegakan sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas. Ia mengandungi 9 jenis herba yang secara tradisionalnya mampu meningkatkan kesihatan sistem penghadaman. Ia juga mampu menyah-toksin dari badan.

Lecithin
Bertindak sebagai pelarut untuk kolesterol, triglycerides dan lemak-lemak yang lain. Ia membantu mencegah penyakit2 seperti high blood pressure, stroke, heart disease serta arteri yang mengeras. Malah sesetengah pakar menyesyorkan pengambilan sehingga 6,000-7,000mg sehari jika berhadapan dengan masalah kesihatan yang sebegini.

ESP
ESP adalah protein. Protein membina sel-sel baru dan menggantikan sel-sel lama. Ia juga bahan utama dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan serta komponen utama kepada hormon manusia.

Kekurangan protein menyebabkan kelemahan dalam sistem imun untuk melawan penyakit, masalah lebihan air yang tinggi dalam badan, kehilangan kepejalan otot, perubahan warna rambut, bantut pertumbuhan, masalah penghadaman, masalah penghasilan darah dan hormon dan akhirnya boleh membawa kepada kegagalan fungsi organ yang akhirnya boleh membawa kepada kematian 


Lain-lain testimoni Set Kurus Shaklee:
1) Berjaya turunkan bacaan kolesterol daripada 6.5 kepada 4.5
2) Dari 77kg turun ke 60kg hanya dalam 76 hari
3) Selim melim dah akak kita nie


Hubungi saya;
Rose Azadir
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com

1 comment: