Monday, September 22, 2014

Anda Berminat Nak Jadi Agen Shaklee?

Assalamualaikum....

Salam Isnin yang ceria, walaupun tak baper nak ceria, kena fikir yang ceria2 jer, baru la aura positif tu datang :)

Kat sini ade tak yang pernah terfikir nak jadi ahli Shaklee? 

Di bawah antara soalan yang sering ditanya oleh mereka yang berminat untuk menjadi Ahli Shaklee atau pengedar Shaklee.


Bagaimana Cara Nak Mendaftar?

Ada 2 cara untuk mendaftar sebagai agen Shaklee:

1) Pembayaran sebanyak RM65 (untuk kos memberkit) + RM10 (Semenanjung) / RM20 (Sabah & Sarawak) untuk caj penghantaran oleh GDEX / City-Link. Memberkit akan dikurier oleh pihak Shaklee terus kepada anda.

2) KEAHLIAN PERCUMA dengan pembelian bernilai 200UV atau lebih kurang RM650.


Perlukah Maintain Point?

Jika anda berminat untuk makan sendiri, jadi tidak perlulah maintain point. Tetapi jika anda ingin berniaga, memang ada point tertentu yang harus dikekalkan setiap bulan bagi melayakkan anda menerima BONUS.


Perlu Ke Beli Barang Setiap Bulan Untuk Mengaktifkan Keahlian?

Tidak perlu. Tetapi keahlian akan mati secara automatik jika tidak ada langsung pembelian dibuat dalam masa 18 bulan (1 tahun setengah).


Apa Kelebihan Menjadi Ahli?

1) Dapat beli barang dengan harga ahli dan dapat point bagi setiap barang yang anda beli. Jika point anda melepasi kelayakan yang ditentukan oleh Shaklee, maka anda layak menerima BONUS.

2) Jika anda serius ingin berniaga, anda berpeluang untuk menjana pendapatan 4-5-6 angka. Shaklee juga menawarkan Bonus Peribadi, Bonus Kepimpinan Paras 1 hingga Paras 6, Bonus Kereta dan Insentif Khas Koordinator.

3) Shaklee juga menawarkan peluang percutian percuma 6 bintang di dalam, luar negara dan umrah.


Kelebihan Mendaftar Dengan Saya

1) Saya menyediakan bimbingan secara online dan offline.

2) Saya mempunyai minat yang tinggi dalam business Shaklee ini. Jadi setiap ahli dalam kumpulan saya akan didedahkan dengan rahsia bagaimana saya menjana side income stabil 4 angka.

Jika anda berminat untuk menjana pendapatan sampingan bersama Shaklee dengan saya, boleh hubungi saya;


Rose Azadir
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com

2 comments:

  1. Saya ada blog tapi saya bukan pengguna Shaklee. Boleh ke saya jadi agent?

    ReplyDelete
  2. terima kasih kerana berminat nak jadi ahli Shaklee. Boleh sms/whatsapp saya di 012 577 9380 atau email: razadir@gmail.com. nanti saya akan terangkan dengan lebih lanjut... :)

    ReplyDelete