Friday, September 12, 2014

Testimoni MealShakes Shaklee : Lagi Bukti Keberkesanan MealShakes Menghilangkan Selsema, Demam dan Batuk Anak

Assalamualaikum...

Salam Jumaat semua, ramai ker yang bercuti panjang hujung minggu nie? saya akan kerja cam biasa Isnin nie, In Shaa Allah sebab yang lain semua dah cuti huhuhu...

Meh la saya nak share testimoni MealShakes Shaklee lagi sebab kalau boleh saya nak semua orang tahu kebaikan dan kelebihan MealShakes Shaklee ini. Lagipun promosi beli 3 percuma satu masih berlangsung...rugi kalau tak dapatkan sekarang tau...


MealShakes Shaklee dapat meningkatkan sistem imunisasi badan dan kerana itulah ia dapat membantu menghalang/mengurangkan serangan penyakit seperti selsema, batuk dan demam.

MealShakes Shaklee diberi nama timanagn "easy-on-the-go-meal" merupakan suplemen multivitamin Shaklee yang mudah dan pantas disediakan yang melengkapkan keperluan nutrisi untuk anak yang sedang membesar.


Kebaikan MealShakes Shaklee yang 1001 terutama memperbaiki selera makan anak yang picky eater, memperbaiki tahap kesihatan anak yang kerap demam, batuk, selsema, asthma dan kurang berat badan sememangnya diakui oleh ramai ibu bapa yang telah  mencuba MealShakes Shaklee yang terbukti terbaik, berkesan dan semestinya selamat untuk kesihatan dalaman anak-anak.

Ingin dapatkan MealShakes Shaklee untuk anak kesayangan anda?


Hubungi saya,
Rose Azadir
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com


0 comments:

Post a Comment