Monday, September 15, 2014

Testimoni Set Skincare Shaklee : Jerawat, Parut, Jeragat, Tona Tak Sekata? Semua Telah Tiada...

Assalamualaikum...

Ramai ker yang Monday blues hari nie? Almaklumlah esok kan public holiday, alang2 satu hari jer keje kan, mood sumer ke laut termasuk la orang nak tulis entri nie huhuhu...

Kepala dok fikir ke mana nak bawak anak2 keluar jalan2 esok. Harap2 esok cuaca cerah.....

Jadi sebelum tu, saya nak kongsi cerita perkongsian customer nie yang telah mengamalkan set skincare Shaklee.



Suplemen yang diamalkan oleh customer ini ialah ESP, Vitamin E dan Vitamin C.

Kalau kita lihat pada gambar sebelum dan selepas mengamalkan suplemen Shaklee ini, jelas kelihatan parut2 jerawat dan jerawat yang ada semakin hilang, kulit wajah juga semakin cerah dan tona kulit sekata.



ESP Shaklee merupakan sumber protein  terbaik yang ada dipasaran. Dihasilkan daripada NON-GMO Soya dan menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi  dengan semua  asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting.  Berbanding  protein daripada sumber daging, telur dan tenusu,  ESP adalah  rendah  lemak dan  bebas laktosa dan kolesterol.

Fungsi Energizing Soy Protein (ESP)
  • membina dan perbaiki sel-sel tisu badan enzim dan hormon
  • kehamilan, penyusuan, stress, pertumbuhan dan perawatan meningkatkan keperluan protein berkualiti
  • rambut, kuku dan kulit adalah daripada protein, protein berkualiti membantu memperbaiki kesihatan dan meningkatkan pertumbuhan yang baik
  • protein adalah kunci asas imun melawan jangkitan
  • memberi tenaga
  • membantu mencantikkan, menegangkan, menganjalkan kulit
  • membantu memekatkan dan perbanyakkan susu


Vitamin E Shaklee dibuat dari minyak soya organik dan minyak biji gandum, yang kaya dengan Vitamin E, diekstrak d-alpha tocopheryl, d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dan digabung dengan 8 jenis vitamin E (alpha, beta, gama, delta). Ianya adalah vitamin E Shaklee yang paling lengkap dipasaran.

satu kapsul Vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedutan, garis halus, parut, akne dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihara tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot paha.



Vitamin C Shaklee merupakan vitamin pertama yang natural dan bertindak secara ‘Sustained release’, berfungsi secara perlahan untuk memenuhi keperluan tubuh selama 24 jam.

Pengambilan Vitamin C setiap hari akan membantu anda dapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmentasi. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat. 

Ia juga merangsang pembentukan kolagen. Kolagen ialah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan.

Ingin dapatkan set skincare Shaklee yang super best ini?


Hubungi saya,
Rose Azadir
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com


0 comments:

Post a Comment