Monday, September 29, 2014

Testimoni MealShakes Shaklee : Puas Hati Dengan Result Sebab Anak Dah Mula Mencuba Makan Benda Lain Selain Nasi

Assalamualaikum....

Salam pagi Isnin, Quote of the Day;

"Do Not Underestimate Yourself by Comparing Yourself With Others. It's Our Differences That Make Us Unique and Beautiful"

Dalam bahasa melayu lebih kurang cam nie maksud dia, jangan pandang rendah diri sendiri bila dibandingkan dengan orang lain. Kelainan diri kita membuatkan kita unik dan cantik...

Sebenarnya apa yang saya nak kongsi hari nie, takde kena mengena pun dengan kat atas tu, tu cuma motivasi diri saya sendiri dan kawan2 kat sini.

Jadi, saya nak kongsi satu lagi testimoni MealShakes Shaklee yang best nie.


Testimoni MealShakes Shaklee kali ini tentang anak yang picky eater lagi. Means anak yang terlalu memilih makanan, itu tak nak, ini tak nak. Nak makan benda yang takde (saya pernah mengalami situasi ini masa anak pertama, masa tu belum kenal Shaklee lagi). Kadang2 rasa nak menangis pun ada, rasa bersalah pun ada, rasa cam tak pandai tackle anak sendiri. Sebab anak tak nak makan, badan pun kurus jer.

Bagaimana MealShakes Shakee Membantu Tambah Selera Anak?

Kebiasaannya, masalah kurang selera makan dikalangan kanak-kanak adalah disebabkan oleh kekurangan zat & nutrisi tertentu. Berdasarkan buku "What's Eating Your Child", tulisan Kelly Dorfman, seorang nutritionist terkemuka, kekuragnan nutrisi berikut boleh menyebabkan selera makan anak terganggu:
  • Vitamin B Complex
  • Fosforus
  • Zat Besi
  • Zinc

Disinilah MealShakes Shaklee memainkan peranannya. MealShakes merupakan sejenis minuman berprotein yang diperkaya dengan vitamin dan mineral tambahan, Ia menyediakan jumlah seimbang bagi sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik. Dengan memberikan anak nutrisi yang lengkap, selera makan anak juga akan bertambah.

Lain-lain testimoni MealShakes Shaklee:
1) Dulu setiap minggu kena selsema, sekarang tidak lagi
2) Bantu ibu-ibu yang alami alahan ketika mengandung
3) Selera makan makin meningkat selepas 3 minggu

Hubungi saya untuk dapatkan MealShakes Shaklee anda:


Rose Azadir
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com

0 comments:

Post a Comment