Friday, September 5, 2014

Testimoni Nutriferon Shaklee : Selain Meningkatkan Sistem Imun Badan, Ia juga Mencantikkan Kulit Wajah

Assalamualaikum...

Hari nie agak bz, so saya pun tak sempat nak borak panjang-panjang dengan anda semua. Jadi saya nak sajikan testimoni Nutriferon Shaklee untuk tatapan anda semua...ceeewahhh!!!











Nutriferon dicipta untuk menguatkan sistem imun badan dengan menggalakkan penghasilan interferon semulajadi dalam badan.

Oleh kerana itu, ramai yang mengambil nutriferon untuk meningkatkat sistem imun mereka. Bak kata pepatah, mencegah lebih baik daripada mengubati, sebelum kena sakit seperti, demam, selesema dan sebagainya, lebih baik mengawalnya.

Begitu juga customer nie, beliau consume Nutriferon Shaklee untuk meningkatkan sistem imun badan sebab beliau tak tahan dengan habuk. Bila kena habuk jer mesti selesema.

Tapi beliau tidak menyangka ada efek lain selain sistem imun badan beliau semakin baik, Nutriferon juga boleh mencantikkan wajah, nampak tegang dan cerah.


Ini kerana Nuriferon Shaklee boleh melambatkan pennuaan dengan merangsang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman. Secara langsung menjasikan sel-sel lebih sihat.

Lain-lain testimoni Nutriferon :
1) Demam panas anak yang mencecah suhu 40 kebah lepas makan Nutriferon
2) Tak sampai 5 minit lepas consume Nutriferon, sesak nafas sebab asma hilang
3) Badan panas dan batuk2 dah berhenti dalam 3 hari

Nak cuba Nutriferon Shaklee yang best nie?


Hubungi saya,
Rose Azadir
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com

0 comments:

Post a Comment