Thursday, September 18, 2014

Testimoni MealShakes Shaklee : MealShakes Mampu Mengatasi Masalah Keletihan Yang Melampau....

Assalamualaikum...

Hari nie saya nak kongsi pengalaman customer yang consume MealShakes Shaklee.

Kata Puan Lina,

"Masa akak tengah mencari-cari apa suplemen yang baik untuk akak, target masa tu ialah untuk mengatasi keletihan yang melampau...sampai satu tahap rasa macam nak tidur jer...

Dan sekarang hampir seminggu akak cuba, Alhamdulillah keletihan tu berkurangan, semakin aktif dan mata pun cerah jer...and lenguh2 kat kaki kanan pun sudah berkurangan (hari nie dah start balik pakai kasut tinggi). 

So far akak akan teruskan dengan MealShakes dulu, cuma pengambilan tu akak minum waktu pagi sebagai breakfast and Alhamdulillah in between akak makan apple sebiji anda tahan sampai lunch..."


MealShakes Shaklee nie bukan sahaja untuk anak kecil je tau, untuk orang dewasa pun boleh. Contohnya seperti Puan Lina kat atas nie, minum MealShakes Shaklee untuk mengatasi masalah keletihan yang melampau.

Alhamdulillah, dalam tempoh seminggu, dah nampak perubahan positif iaitu keletihan dah berkurangan, semakin aktif dan mata pun cerah jer :)


MealShakes Shaklee merupakan makanan segera tanpa curiga. Ia memberikan 19 vitamin dan mineral penting sebagai asas nutrien untuk kanak-kanak yang sedang membesar, remaja dan orang dewasa untuk kekal sihat dan kuat.

Ia juga merupakan sumber pemakanan serat protein terbaik dan mempunyai indeks glisemik yang rendah. 

Nak dapatkan Mealshakes Shaklee dengan tawaran yang best?


Hubungi saya,
Rose Azadir
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com

1 comment:

  1. Meal Shake memang bagus..Dah amalkan untuk diri sendiri dan anak-anak juga...

    Dah follow sini yer...Keep in touch...

    ReplyDelete