Friday, August 1, 2014

Apakah Nutriferon Shaklee?

Assalamualaikum...

Dah masuk bulan baru, bulan Ogos, bulan kemerdekaan negara kita yang tercinta Malaysia. Cewah, sungguh patriotik Puan Rose nie hehehe...

Hari nie saya nak berkongsi pula tentang satu lagi produk Shaklee yang saya belum pernak cerita kat blog saya nie iaitu NUTRIFERON Shaklee.

Nutriferon merupakan satu-satunya suplemen yang dicipta oleh pakar imun - Dr Yasuhiko Kojima.
Dr. Kojima berjaya mencipta Nuriferon selepas beberapa kali menjalankan ujikaji dan penilaian terhadap beribu-ribu sebatian dan lebih daripada 200 herba lain.

Nutriferon mengandungi satu campuran proprietari ekstrak tumbuhan semulajadi yang berasal daripada biji labu, benih plantago, kuntuman bungan Japanese Honeysuckle dan bungan safflower.


Apakah Fungsi Nutriferon Shaklee?
  1. Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari - ia adalah satu-satunya interferon semulajadi di dunia. Kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu untuk merangsang dan meningkatkan keseluruhan sistem imun badan dengan menghubungi pembunuh semulajadi dalam badan untuk tindakan: T-sel, B-sel dan macrophage.
  2. Melawan kanser & tumor - interferon semulajadi mengandungi polisakarida aktif yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin untuk melawan tumor dan sel-sel kanser. Juga ia boleh mengurangkan ketidakselesaan semasa rawatan kemoterapi.
  3. Melindungi dari influenza - ia mengimbangi responses imun alahan alam sekitar dan pemcemaran udara, berkesan melindungi kemudaratan oleh pelbagai virus, mikrob yang termasuk demam, selsema, alahan, keradangan dan influenza.
  4. Meringankan tekanan dan kelesuan - membantu mengatasi kelesuan yang disebabkan oleh kebimbangan, tekanan, keletihan dan gaya hidup aktif.
  5. Melambatkan penuaan - formula unik Nutriferon merangsang pengeluaran macrophage dalam usaha untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman pesat. Oleh itu, sel-sel menjadi lebih sihat.
  6. Mengurangkan infeksi oleh pesakit2 hepatitis B & C - keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus boleh mengurangkan jangkitan dan mengurangkan sebarang ketidakselesaan, misalnya kembung, mual dan lain-lain.
  7. Mempertingkatkan Menopous - membantu masalah yang timbul kerana menopaus seperti darah tinggi, kolesterol tinggi, peredaran darah dan pelbagai masalah lain.
  8. Mempertingkatkan PMS - terbukti secara klinikal untuk meningkatkan gejala-gejala yang disebabkan oleh ketidakseimbangan endoktrin sistem iaitu menstrual cramps, sakit-sakit belakang, tender breasts, jerawat, keresahan, masalah tidak dapat tidur dan mood swing.
Ingin dapatkan Nutriferon untuk keperluan anda dan keluarga?


Hubungi saya,
Rose Azadir
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com

    0 comments:

    Post a Comment