Friday, August 15, 2014

Testimoni ESP Shaklee : ESP Berjaya Hilangkan Pedih Ulu Hati Suami Ketika Berpuasa

Assalamualaikum...

Salam Jumaat, hari penghulu segala hari, hari yang penuh berkat, semoga hari ini memberi kegembiraan dan kebahagiaan kepada anda semua....

Saya nak berkongsi satu lagi testimoni tentang ESP Shaklee....



Suami customer nie, sering mengalami pedih ulu hati ketika puasa. Memang tak larat, orang yang melihatnya kasihan apatah lagi orang yang menanggung. Jadi, si isteri memberikan suami kesayangan minum ESP Shaklee untuk menyelesaikan masalah tersebut. Dan Alhamdulillah, memang berkesan, tiada lagi pedih ulu hati ketika berpuasa...

Pedih ulu hati sering juga kita dengar dari orang sekeliling kita ketika berpuasa. Punca pedih ulu hati disebabkan oleh asid perut mengganggu kawasan bawah esofagus. Ia berlaku apabila asid ini memasuki esofagus yang tidak mempunyai lapisan untuk elak bahan kimia.

Ada yang sebut senak ulu hati, adalah gejala biasa dan biasanya terjadi selepas makan hidangan berat. Ibu yang sedang hamil juga akan mengalami masalah ini.


ESP Shaklee mampu membantu menyelesaikan masalah pedih ulu hati. Bagaimana?

ESP Shaklee merupakan sumber protein daripada kacang soya yang meruoakan sejenis tumbuhan yang bersifat alkali dan dapat meneutralkan keasidan di dalam perut.

Nak cuba ESP Shaklee untuk selesaikan pelbagai masalah kesihatan anda?


Hubungi saya,
Rose Azadir
SMS / Whatsapp / Line / WeChat : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com

0 comments:

Post a Comment