Thursday, August 21, 2014

Testimoni ESP dan Vitamin E Shaklee : Muka Dah Bersih Dari Jeragat dan Parut Yang Penuh Dimuka

Asslamualaikum....

Salam Khamis, Jom baca Testimoni ESP Shaklee untuk kulit yang cantik.


Jika kita lihat pada gambar di atas, kulit wajah Puan Liza sangat berbeza sebelum dan selepas menggunakan ESP dan Vitamin E Shaklee.

Dulunya kulit wajah beliau dipenuhi bintik-bintik hitam jeragat tetapi selepas menggunakan ESP dan Vitamin E Shaklee, jeragat di muka kian pudar dan muka beliau kelihatan makin berseri.


ESP merupakan sumber protein dan badan kita memerlukan protein untuk membina sel-sel baru dan juga merawat sel. Jadi, jika apa parut-parut jerawat atau jeragat, ESP Shaklee dapat membantu menyelesaikan masalah-masalah ini.

Selain untuk kulit, ESP juga mampu membantu anda untuk kurus. Protein soya ESP mempunyai Indeks Glisemik yang rendah iaitu 39. Makanan yang mempunyai nilai GI yang rendah akan membebaskan glukosa dengan perlahan-lahan dan akan meningkatkan glukosa dan hormon insulin dalam badan secara berperingkat.

Berbeza dengan makanan yang tinggi karbohidrat yang meningkatkan glukosa dalam badan dengan pantas menyebabkan lebihan glukosa ini ditukar menjadi lemak. 


Vitamin E pula menjaga sel dan DNA daripada rosak yang mana kerosakan ini boleh mengundang kepada kanser. Ia juga merupakan sumber antioksidan, maka ia boleh melindungi kita dari serangan kanser, penyakit jantung, strok, katarak dan juga penuaan kulit.

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau pesanan.


Rose Azadir
SMS / Whatsapp / Line / WeChat : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com

0 comments:

Post a Comment