Monday, August 11, 2014

Testimoni ESP Shaklee : Selain Susu Meriah, Kulit Muka Berseri Kemerah-Merahan Gitu...

Assalamualaikum..

Salam Isnin, minggu lepas office saya dapat notis ada gangguan bekalan letrik untuk 2 jam, dari pukul 10 pagi hingga 12 tengah hari. Tapi pagi tadi dapat satu lagi notis kata gangguan tu hingga pukul 12 tengah malam.

So, kami dapat cuti free la hari nie hehehe...

Kalau tau awal2, tak payah p kerja hehe...tapi mesti ade hikmah semua nie jadi kan...

Oleh kerana hari nie ada banyak masa terluang dan rasa happy (TQ Allah), saya nak kongsi testimoni ESP Shaklee yang sesuai untuk mereka yang breastfeeding baby.


Asalnya customer nie consume ESP Shaklee untuk memeriahkan susu badan untuk anak yang tersayang tapi apa bonus yang beliau dapat? Kulit beliau semakin cantik, kemerah-merahan.

Beliau juga berkongsi kebaikan ESP Shaklee dengan suami beliau yang patah tangan. Hasilnya, dah kurang lenguh2 di tangan yang patah juga semakin berkurangan.

ESP Shaklee mengandungi 14 gram protein soya semulajadi yang baik pada setiap hidangan. Diproses dengan air (bukan dengan bahan kimia) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones seperti genistein dan daidzein.


ESP Shaklee tidak mengandungi kolesterol dan laktosa. Ia mengandungi semua asid-asid amino yang diperlukan oleh tubuh anda bagi mengekalkan tisu-tisu yang sihat. termasuk 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh dengan sendirinya.

Produk Protein Soya ini adalah sumber-sumber kalsium dan zat besi yang baik. Selain itu ia tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, pewarna dan bahan pengawet.

Shaklee hanya menggunakan protein soya yang tidak diubahsuai genetiknya, iaitu Non-GMO (Non-Genetically Modified Organism), dimana ia disahkan melalui Identity Preservation Program.

Program ini memastikan soya yang digunakan oleh Shaklee adalah dipantau dengan ketat dan dikawal sejak mula ditanam, dituai hinggalah diproses.

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau pesanan.


Rose Azadir
SMS / Whatsapp / Line / WeChat : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com

0 comments:

Post a Comment