Wednesday, August 20, 2014

Testimoni Nutriferon Shaklee : Terbukti Berkesan Dalam Merawat Eczema

Assalamualaikum...

Adakah hari ini Wordless Wednesday bagi anda? tidak bagi saya, hari-hari ada jer benda saya nak cakap, bersyukur dengan nikmat suara yang diberikan Allah, terutama dengan anak-anak hehehe... :)

Sebelum nie saya ada kongsikan dengan anda semua tentang keberkesanan Nutriferon Shaklee dalam merawat demam dan selsema. Hari nie saya nak kongsi pula tentang keberkesanan Nutrrferon Shaklee dalam merawat Eczema.


Customer nie ada anak kecil yang mempunyai masalah eczema. Sebelum mengamalkan Nutriferon Shaklee, beliau hanya menganbil ubat dan menyapu krim dari klinik kulit. Tetapi masalah eczema masih tidak berkurangan.

Lalu beliau mencuba Nutriferon Shaklee untuk merawat eczema anaknya yang mana Nutriferon Shaklee bertindak menguatkan sistem imun badan disamping melembabkan kulit yang kering.


Nutriferon Shaklee MENINGKATKAN INTERFERON semulajadi badan dan sekaligus MENGUATKAN TINDAK BALAS IMUN badan. Anda kini dah tak perlu ubat-ubat yang banyak lagi!!!

Pemakanan tambahan Nutriferon Shaklee yang direka untuk diambil setiap hari dan merupakan adunan empat ramuan botani ini, apabila digabungkan bersama, untuk membolehkan tubuh secara semulajadi meningkatkan pengeluaran interferon tanpa menambah tekanan kepada badan.
  • Ekstrak biji labu (Cucurbita moschata), yang telah didapati dapat mendorong pengeluaran interferon;
  • Biji Plantago (Plantage asiatica) yang mengandungi bahan kimia yang dipanggil polisakarida yang diguna untuk merangsang sistem imun;
  • Bunga Safflower (Carthamus tintorius) polisakarida, yang telah dikenalpasti dapat mendorong pembangunan makrofaj, sejenis sel darah putih;
  • Kuntuman bunga Japanese Honeysuckle (Lonicera japonica) yang digunakan dalam perubatan Asia. 
Lain-lain testimoni Nutriferon Shaklee:
1) Tak sampai 5 minit lepas consume Nutriferon, sesak nafas sebab asma hilang
2) Dah boleh tidur malam bila tiada lagi meleleh, tersumbat, cair atau likat
3) Badan panas dan batuk2 berhenti dalam 3 hari


Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau pesanan.


Rose Azadir
SMS / Whatsapp / Line / WeChat : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com

0 comments:

Post a Comment