Tuesday, August 12, 2014

Set Skincare Alternatif Shaklee Yang Mampu Dimiliki - B Complex + Chew Vitamin C + GLA Complex

Assalamualaikum...

Bulan nie ada promosi GLA Complex Shaklee. Beli 6 percuma 1.
Berbaloi2 tau sebab siapa yang pernah consume GLA Complex nie, pasti tahu kehebatan GLA Complex Shaklee.

Kebanyakan GLA yang tersedia di pasaran dihasilkan dari Evening Primrose Oil (EPO), manakala GLA Complex Shaklee diekstrak dari borage yang mengandungi lebih dari 2 kali ganda GLA dalam EPO.

Borage juga adalah 3 kali lebih dari segi bioavailability dan 3 kali lebih berkesan dari EPO. Shaklee mengekstrak GLA dari borage yang ditanam secara organik di kawasan Saskatchewan.

Setiap kapsul mengandungi lebih 300 mg GLA yang mana ianya adalah sumber terbaik Omega 6. Ianya digabungkan dengan minyak sunflower dan Vitamin E untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya. Kesegaran dan keberkesanan terpelihara oleh Shaklee Guard, anti-oksidan semulajadi yang dipatenkan. Bioavailability dibuktikan secara klinikal di mana ia mampu menyerap dan mengadun ke dalam sel dan tisu. 

Jadi, kali nie saya nak share satu set skincare yang mampu dimiliki oleh kawan2 semua. (almaklumlah tengah2 bulan, lagi2 lepas raya kan...)

Set ini terdiri daripada B Complex , Chewable Vitamin C dan GLA Complex.


Fungsi B Complex Untuk Kecantikan Kulit

Vitamin B berfungsi untuk mengekalkan kelembapan pada kulit. Ia juga dapat menjaga kulit dari kekeringan sekaligus dapat mengurangkan kedutan pada kulit. Pengambilan vitamin B mampu menghilangkan garis-garis halus pada kulit dan menolong menetapkan "kelenjar thyroid" dengan melicinkan/meratakan serta menegangkan kulit. Ia juga perlu untuk menghilangkan 'stress'. Stress boleh menyebabkan kulit berkedut dan nampak cepat tua.


Fungsi Vitamin C Untuk Kecantikan Kulit

Vitamin C amat masyhur untuk kecantikan. Pengambilan vitamin C secara konsisten mampu untuk membuang toksin dalam badan. Vitamin C juga berfungsi  sebagai antioksidan untuk menghapuskan radikal bebas. Pengurangan radikal bebas di dalam badan kita, memudahkan vitamin C membantu dalam pembentukan kolagen. Kolagen amat penting untuk mengukuhkan sel kulit. Kekurangan kolagen akan menyebabkan kerosakan kulit (kering. lembik dan mudah lebam).

Anda ingin mendapatkan set kecantikan kulit yang mampu milik ini?

Hubungi saya,
Rose Azadir
SMS / Whatsapp / Line / WeChat : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com

0 comments:

Post a Comment