Tuesday, August 5, 2014

Testimoni ESP dan Vitamin C Shaklee : Cover Balik Tenaga yang Hilang dan Hilangkan Selsema Dengan Cepat

Assalamualaikum....

Masa raya hari tu, tak sempat nak tengok cerita raya kat tv, sibuk dengan family dan saudara mara. Jadi, sambil2 update blog nie, sambil tengok mana2 cerita raya yang best hehehe...

Hari nie saya nak berkongsi satu testimoni tentang ESP dan Vitamin C Shaklee.  


Puan Aini nie consume ESP dan Vitamin C Shaklee untuk cover balik tenaga sebab beliau nie seorang yang bekerjaya dan mempunyai anak kecil yang masih menyusu badan.

Setelah consume ESP Shaklee, beliau merasakan badan lebih bertenaga walaupun malam baby asyik nak bergayut jer (rindu kat mama dia kot hehe...)

Jika beliau rasa nak selsema dan tak sedap badan pula, beliau ambil 2 biji vitamin C Shaklee. Alhamdulillah cepat kebah/sihat.


Selain membekalkan tenaga, ESP Shaklee juga bantu membanyakkan pengeluaran susu. Bila badan kita cukup protein (ESP merupakan sumber protein terbaik), bermakna kita akan cukup tenaga, susu pun berkhasiat.

ESP Shaklee juga bantu kulit kita anjal, gebu dan lebih cerah. Kulit kita akan kelihatan lebih berseri. Tak perlu make-up tebal2 pun dah nampak cantik, natural beauty gitu...

Secara amnya, vitamin C diperlukan untuk mengekalkan kulit yang cantik malah ia juga boleh merangsang pengeluaran collagen untuk kulit. Vitamin C juga boleh mengurangkan garis2 halus yang tidak diingini.


Kenapa Vitamin C Shaklee berbeza dengan jenama yang lain?

1) Teknologi penghasilkan Vitamin C Shaklee adalah sustained release. Kenapa perlu teknologi
sustained release? Sebab vitamin C mudah musnah, bersifat larut air dan tidak dapat disimpan lama dalam badan. Sustained release adalah teknologi yang membantu vitamin C untuk kekal lama dalam badan dimana hanya 100mg vitamin C dilepaskan ke dalam badan setiap sejam.

2) Satu tablet vitamin C Shaklee bersamaan dengan 7 setengah biji oren.

3) Vitamin C Shaklee lengkap dengan bioflavonoid (bahan penting yang membantu penyerapan vitamin C dengan lebih baik) dan vitamin C Shaklee semulajadi tanpa bahan pewarna atau perisa tambahan.

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau pesanan.


Rose Azadir
SMS / Line / WeChat : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com

0 comments:

Post a Comment