Monday, March 3, 2014

Testimoni ESP + Alfalfa (Set Budget Milk Booster) : Berjaya Kumpul Stok Susu dan Paling Best Kulit Baby Makin Cerah dan Gebus

Assalamualaikum...

Post pembuka tirai March 2014 nie saya nak sampaikan berita gembira untuk penggemar ESP Shaklee atau pun mereka yang masih berfikir2 dan bercadang untuk mencuba ESP Shaklee, boleh la dapatkan dari saya dengan harga yang cukup istimewa sebab bulan nie ada promosi ESP Shaklee...yeehaaa!!!!

Kadang2 manusia nie bila diberitahu atau baca baca info dimana2 susah nak percaya kalau takde bukti. Bukan anda jer, saya pun sama, mesti nak tengok bukti baru boleh percaya....

Sebab tu saya nak tunjuk bukti nie, nak tunjuk testimoni ESP Shaklee Puan Melati.hehehhe....layan....




Puan Melati telah mengamalkan ESP dan Alfalfa Shaklee selama 3 bulan, asalnya sebagai milk booster dan sememangnya beliau berjaya mengumpul stok susu untuk anak tersayang.

Selain daripada dapat simpan stok untuk baby, yang beliau nampak perubahan pada baby beliau ialah kulit makin cerah dan gebu. Bukan sahaja perubahan pada baby tapi pada badan beliau sendiri iaitu kembali ke asal sebelum pregnant. 

Banyakkan hadiah yang anda dapat bila minum ESP Shaklee dan makan Alfalfa Shaklee.



ESP dan Alfalfa Shaklee merupakan kombinasi terhebat sebagai milk booster. Set Shaklee nie telah banyak membantu ibu menyusu diluar sana.

Ia dapat melancarkan perjalanan penyusuan  ibu-ibu dan mampu mempercepatkan penghasilan susu. Selain daripada itu ia juga membantu memekatkan susu dengan menyeimbangkan dan meningkatkan kandungan hindmilk.

Namun harus diingat, konsep supply vs demand harus diteruskan. Jadual pumping harus dijaga, pam sekurang-kurangnya 3 jam sekali. Anda juga perlu minum air sekurang-kurangnya 3 liter air sehari dan jangan lupa berdoa pada Allah agar dikurniakan rezeki susu yang melimpah ruah.

In Shaa Allah dibantu dengan 'Milk Booster', perjalanan penyusuan susu ibu sepenuhnya akan bertambah lancar.

Lain-lain testimoni ESP Shaklee : 

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau pesanan.


Rose Azadir (933408)
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
WeChat : ibu_2ahmad
Facebook : Rose Azadir
Blog : http://ibu2ahmad.blogspot.com


2 comments: