Wednesday, January 14, 2015

Testimoni Vivix Shaklee : Sakit Kepala Yang Melampau Akibat Darah Beku Di Kepala Hilang Sejak Makan Vivix!!

Assalamualaikum....

Kebanyakan orang kita di Malaysia ini, membeli Vivix Shaklee untuk ibu bapa mereka yang telah tua yang mempunyai pelbagai masalah kesihatan seperti sakit2 sendi, pinggang, keletihan dan sebagainya.


Ketika hayat mereka masih ada inilah kita wajib membahagiakan mereka, memberi mereka kesenangan, menjaga kesihatan mereka dan sebagainya.

Di sini saya nak kongsikan salah satu testimoni Vivix Shaklee untuk warga tua.


Customer nie mempunyai masalah darah beku di kepala, sering terkena serangan strok dab sakit kepala yang melampau. Selain itu, beliau juga mempunyai masalah angin dalam badan, sakit pinggang dan pinggul.

Selepas mengamalkan Vivix Shaklee (belum habis sebotol) dan nampak kesan penyembuhannya. Antara kesan positif yang kelihatan ialah jika beliau sakit kepala dan terus minum Vivix Shaklee, sakit kepala beliau tak lama dan tak meracau2 sehingga 2-3 malam.



Terdapat empat mekanisma yang membuktikan kebaikan Vivix Shaklee iaitu ia mengandungi resveratrol yang kebaikannya sama dengan 3,000 gelas wine merah. Vivix Shaklee juga terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol, tidak mengandungi alkohol dan menggunakan bahan semula jadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan. Vivix Shaklee mendapat sijil halal Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim).

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau pesanan.


Rose A
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com

0 comments:

Post a Comment