Wednesday, January 28, 2015

Testimoni Vivix Shaklee : Kesihatan Mak Dah Semakin Baik, Tak Perlu Lagi Berkepit Dengan Minyak Angin

Assalamualaikum...

Lagi nak kongsi pengalaman Vivix Shaklee untuk orang tua yang mengidap penyakit darah tinggi, kolesterol tinggi dan COAD (Chronic Obstructive Airway Disease).



Oleh kerana penyakit COAD, customer nie selalu menghadapi masalah pernafasan bila cuaca todak menentu (sekejap panas, sekejap hujan). Selalunya bila tak sihat, beliau akan makan antibiotik.

Tetapi selepas mengamalkan Vivix Shaklee, kesihatan beliau bertambah baik dan tidak lagi asyik berkepit dengan minyak angin sebab selalu sakit sendi. Beliau juga dah boleh menyangkul!!!


Vivix Shaklee adalah sejenis minuman kesihatan yang mampu membaik pulih semula sel. Sekiranya nak membaik pulih sesuatu, sel dahulu yang perlu diberi perhatian. Pertumbuhan sel baru yang sihat menjamin kesihatan yang lebih baik. Vivix Shaklee bertindak dengan 4 cara di bawah:

1) Mempertahankan sel
2) Memberi tenaga kepada sel
3) Memperbaiki sel
4) Mempertingkatkan prestasi sel

Jadi, marilah kita berikhtiar mengubati ibu bapa kita yang mungkin sedang alami masalah kesihatan. Kalau ibu bapa sedang sihat pun, apa salahnya jika kita berikhtiar lebih awal kan? Bak kata orang, lebih baik mencegah dari mengubati.

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau pesanan.


Rose A
Shaklee ID : 933408
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com

1 comment: